Rok temu, kiedy mieliśmy okazję testować hulajnogę elektryczną KuKirin G2 Max. Sądziłem, że to jedna z najlepszych hulajnóg na rynku. Rok później, firma KuKirin wydała ulepszoną wersję swojej flagowej maszyny – KuKirin G2 Master. Dzisiaj mam okazję przetestować model G2 Mater – oto nasz test i opinia.
Kup najtaniej hulajnogę elektryczną KuKirin G2 Master
Specjalny kod zniżkowy 240 PLN na hulajnogę elektryczną KuKirin G2 Max dla czytelników Tech-Mate.PL: G2MASTER240
Budowa hulajnogi KuKirin G2 Master
Już samo spojrzenie na nową hulajnogę KuKrin, sprawia, że jestem pod wrażeniem. Jakość wykonania robi ogromne wrażenie. Od razu klasyfikuje hulajnogę jako maszynę nie tylko do jazdy po mieście, ale również w terenie.
Hulajnoga KuKirin G2 Master jest w całości zrobiona z bardzo grubego metalu. Jedyny plastikowymi elementami są: błotniki, światła i ekran. Jednak również te są wykonane solidnie – z grubego i dobrej jakości tworzywa. Oczywiście metalowa budowa ,a bezpośredni wpływ na wagę hulajki. KuKirin G2 Master waży 33 kg. Jeżeli mieszkacie w bloku bez windy, to może być ciężko ją wtargać na czwarte pięktro.
To co pierwsze rzuca się w oczy, to ogromne koła hulajnogi elektrycznej KuKirin. Te mają wielkość 10″ x 2,75″ cali i zostały wyposażone w specjalny antypoślizgowy bieżnik. Przetestowałem je w wielu ekstremalnych sytuacjach i bardzo dobrze radę na każdym rodzaju powierzchni – zarówno na asfalcie, piasku i błocie, ale o tym przeczytacie w dalszej części recenzji.
Obok kół KuKirin G2 Master znajdują się hamulce tarczowe. Działają tak samo jak wyglądają, czyli znakomicie. Hamowanie jest łatwe i bezpieczne nawet podczas jazdy z dużą prędkością.
Nad obu kołami hulajnogi elektrycznej Kukirin G2 Master znajdują się potężne amortyzatory hydrauliczne. Trudno nie zauważyć wielkich sprężyn, które sprawiają, że hulajnodze nie są straszne nawet większe dziury, ani wysokie krawężniki.
Po lewej stronie hulajnogi znajduje się nóżka, która również wyróżnia się swoją budową. Jest wykonana z bardzo grubego metalu, dzięki czemu Kukirin stoi bardzo stabilnie.
Wysokość kierownicy hulajnogi elektrycznej KuKirin G2 Master można regulować. Do wyboru mamy trzy rozmiary, więc nie zależnie od swojego wzrostu znajdziecie odpowiedni dla siebie. Warto wspomnieć, że regulacja rozmiaru kierowcy posiada podwójne zabezpieczenie. Najpierw należy odblokować zacisk pod kierownicą, a następnie wcisnąć guzik zabezpieczający zmieniający wysokość. Dzięki temu mamy pewność, że kierownica pozostanie na swoim miejscu nawet w ekstremalnych sytuacjach.
Blat hulajnogi elektrycznej KuKirin G2 Master jest pokryty gumą antypoślizgową. Design jest naprawdę ładny. Na KuKirin G2 Master bez problemu zmieszczą się również osoby o większych gabarytach 😉
O nasze bezpieczeństwo podczas jazdy zadbają również światła. KuKirin G2 Master ma silne światło przednie, światło STOP, światło tylne oraz cztery kierunkowskazy (dwa z prawej strony i dwa z lewej strony). Dodatkowo wzdłuż blatu hulajnogi, po obu stronach umieszczono podświetlane na niebiesko logo producenta. Warto dodać, że światło STOP włącza się automatycznie, kiedy wciskamy hamulec. Kierunkowskazy i podświetlenie hulajnogi możemy włączyć lub wyłączyć w razie potrzeby. Całe oświetlenie jest aktywowane jednym przyciskiem. Nie ma więc możliwości włączenia podświetlanego logo z boku, a wyłączenia świateł przednich.
Hulajnogę elektryczną KuKirin G2 Master można oczywiście złożyć. Po złożeniu będzie łatwiej ją przewieźć w bagażniku samochodu lub wnieść do mieszkania. Mechanizm odpowiedzialny za składanie posiada podwójne zabezpieczenie (to duży plus gwarantujący, że hulajnoga nigdy nie rozłoży się sama). Najpierw należy odkręcić śrubę zabezpieczającą (spokojnie, nie potrzebny jest żaden śrubokręt – robi się to ręką) nad światłem przednim, a następnie pociągnąć wajchę znajdującą się po prawej stronie. Hulajnoga blokuje się poprzez zahaczenie kierownicy na przy tylnym błotniku.
Choć wykonano je z plastiku, to błotniki hulajnogi Kukirin są bardzo solidne. Jest to naprawdę gruby plastik wysokiej jakości. Do tego świetnie spełniają swoją funkcję. Podczas jazdy często trafiałem na kałuże i hulajnoga nie chlapała.
Hulajnoga elektryczna KuKirin G2 Master posiada klasę pyłoszczelności i wodoodporności IP54. Zatem jeżdżąc po piachu oraz kałużach nie musicie się bać, że hulajnodze się coś stanie. KuKirin G2 Master jest również odporny na deszcz.
Jazda hulajnogą elektryczną KuKirin G2 Master
Zanim przejdziemy do jazdy testowej KuKirin G2 Master omówmy jeszcze kierownicę. Na środku umieszczono duży czytelny ekran na którym znajdziemy informację o:
- aktualnej prędkości w km/h,
- stanie baterii,
- estymowanej ilości kilometrów, które pozostały nam do przejechania na aktualnym stanie baterii,
- wybranym biegu,
- uruchomieniu jednego lub dwóch silników,
- włączeniu oświetlenia i kierunkowskazów,
- łącznym przejechanym dystansie.
Informacji wydaje się być dość sporo, ale kiedy spojrzycie na ekran, to są one bardzo czytelne. Wyświetlacz jest jasny i czytelny w nawet bardzo słoneczne dni.
Po prawej stronie kierownicy umieszczono KuKirin G2 Master:
- manetkę gazu,
- przycisk włączania / wyłączania hulajnogi,
- przycisk zmiany trybu jazdy (S – używanie jednego silnika lub D – używanie dwóch silników),
- hamulec tylny.
Po lewej stronie kierownicy umieszczono KuKirin G2 Master:
- przycisk włączania / wyłączania oświetlenia,
- kierunkowskazy,
- klakson,
- hamulec przedni.
Zabrakło niestety stacji na kluczyk, która zwiększa bezpieczeństwo przed kradzieżą, kiedy pozostawiamy hulajnogę w niestrzeżonym miejscu.
KuKirin G2 Master – opinie
Rozpoczynamy jazdę testową hulajnogą elektryczną KuKirin G2 Master. Podczas przygotowywania tej recenzji przejechałem łącznie 150 km. Jeździłem po ścieżkach rowerowych, po chodniku, po skateparku, po szutrowych dróżkach w parku, po piasku, po trawie, po dziurach oraz po błocie. Pokonałem mnóstwo wzniesień, sporo wyboi, dziur i progów zwalniających. Zobaczcie moją wideo recenzję na początku filmu, a przekonacie się, że porządnie przetestowałem tę hulajnogę! Wnioski? KuKurin G2 Master to niesamowicie solidny sprzęt. Poradził sobie świetnie ze wszystkimi rodzajami podłoża.
KuKirin G2 Master posiada aż dwa silniki bezszczotkowe o mocy 1000 watów każdy. Można się przełączać między trybem jednego, a dwóch silników przy pomocy przycisku na kierownicy. Już korzystając z jednego silnika 1000 watów hulajnoga ma bardzo dużą moc. Jest zrywna, szalona i dzika! Czuć mocno sportowy charakter.
Kiedy uruchomimy tryb dwóch silników, KuKirin G2 Master staje się totalnie niesamowity! Ciężko opisać wrażenia za pomocą słów, ta hulajnoga ma nieprawdopodobną moc, której nie doświadczyłem testując jakąkolwiek inną! Wciskając gaz czujemy ogromnego kopa. To zachęca do wariackiej jazdy. Polecam korzystać z tego trybu tylko osobą mającym sporo doświadczenia w jeżdżeniu hulajnogami. Zachęcam każdego korzystającego z trybu dwóch silników to założenia kasku – to nie wstyd. KuKirin G2 Master jest naprawdę dziki. Przy prędkości powyżej 50 km/h hulajnogą zaczyna być ciężko utrzymać stabilność.
Warto też wspomnieć, że hulajnogą KuKirin można jeździć powoli i spokojnie. Jeżeli macie ochotę na jazdę zarówno po utwardzonych powierzchniach, jak i w terenie, to wystarczy skorzystać z którego z biegów ograniczającego prędkość maksymalną. KuKirin sprawdzi się świetnie dzięki napędowi na dwa koła. KuKirin G2 Master posiada 3 biegi. Każdy z biegów może działać w trybie zarówno jednego, jak i dwóch silników:
- Bieg 1: limit prędkości 20 km/h
- Bieg 2: limit prędkości 40 km/h
- Bieg 1: limit prędkości 60 km/h
KuKirin G2 Master bez problemu radzi sobie z pokonywaniem wzniesień. Producent deklaruje dynamiczną jazdę do kąta nachylenia<20°. Z moich testów wynika, że dzięki dwóm silnikom, hulajnoga nie ma problemu z pokonywaniem górek o nawet większym nachyleniu.
Prędkość maksymalna KuKirin G2 Master
Producent deklaruje prędkość maksymalną 60 km/h. Mi przy wadze 80 kg udało się rozpędzić hulajnogę elektryczną KuKirin G2 Master do 55 km/h (w trybie dwóch silników na płaskim terenie). Używając jednego silnika (jazda zdecydowanie bardziej ekonomiczna) osiągnąłem prędkość 40 km/h.
Zasięg hulajnogi elektrycznej KuKirin G2 Master
Producent deklaruje zasięg około 70 km. Mi przy wadze 80 kg i jeździe po Warszawie, gdzie kawałek jedziemy, hamujemy, potem znowu kawałek jedziemy i znowu hamujemy, udało się przejechać 45 km na jednym ładowaniu. Jeździłem używając jednego silnika, średnio około 30 km/h. Uważam to za świetny wynik.
Jeżeli zaczniemy korzystać z dwóch silników hulajnogi KuKirin G2 Master i rozpędzać się do wysokich prędkości (50-60 km/h), to zasięg hulajnogi wyniesie około 30 km.
Ładowanie hulajnogi elektrycznej KuKirin G2 Max
Czas ładowania hulajnogi elektrycznej KuKirin G2 Master od 0% do 100% wynosi około 10-11 godzin. Hulajnogę ładujemy przy pomocy specjalnej ładowarki dostarczonej przez producenta. Port ładowania znajduje się na łączeniu blatu z kierownicą. Automatyczna klapka zabezpiecza go przed zalaniem i dostaniem się pyłu.
KuKirin G2 Master – kod zniżkowy do sklepu Geekbench
Specjalny dodatkowy kod zniżkowy 240 PLN na hulajnogę elektryczną KuKirin G2 Master dla czytelników Tech-Mate.PL: G2MASTER240.
- Kupcie hulajnogę elektryczną KuKirin G2 Master korzystając z tego linku: ttps://bit.ly/KukirinG2Master
- W koszyku podczas składania zamówienia wklejcie kod rabatowy: G2MASTER240
Czy warto kupić hulajnogę elektryczną KuKirin G2 Master?
KuKirin G2 Master to świetna hulajnoga elektryczna! Zdecydowanie jedna z najmocniejszych na rynku, a do tego korzystnie wyceniona. Doskonale radzi sobie w mieście oraz w terenie. Jest niesamowicie solidnie wykonana. Jeżdżąc na niej, czujecie, że ten sprzęt wytrzyma bardzo wiele. Dużym zaskoczeniem jest dla mnie jej prędkość maksymalna oraz zasięg. Cena KuKirin G2 Master to około 3900 zł. Warto.
Moim zdaniem KuKirin G2 Master to obecnie najlepsza hulajnoga elektryczna do 4000 zł. Będziecie z niej bardzo zadowoleni. Szybszej, solidniejszej i wygodniejszej po prostu nie ma. Zdecydowanie polecam.
Kup najtaniej hulajnogę elektryczną KuKirin G2 Master
Specjalny kod zniżkowy 240 PLN na hulajnogę elektryczną KuKirin G2 Max dla czytelników Tech-Mate.PL: G2MASTER240
1 komentarz. Zostaw komentarz
Nikt opisując G2 Master nie pisze, że ma tryb ograniczenia prędkości. Wtedy 1 to 15km/h, 2 20 km/h i 3 25 km/h . Mi się taki włączył i nie wiem jak z niego wyjść. Proszę o poradę.