Jak wyłączyć hasło logowania do konta w Windows?

wyłączenie hasła windows

Jak wyłączyć hasło logowania do konta w Windows? O dziwo łatwo jest zmienić hasło, ale wyłączyć je potrafią tylko nieliczni. W ustawieniach Windows nie znajdziemy opcji wyłączania hasła. Zatem jak wyłączyć hasło w Windows? Jak włączyć automatyczne logowanie w Windows 10 i Windows 11?

Więcej poradników do komputera znajdziecie w dziale lifehacki Windows.

  1. Kliknijcie Start i wpiszcie cmd a następnie stuknijcie w Uruchom jako administrator.
    hasło windows
  2. Wpiszcie kod (można skopiować CTRL + C/V): reg ADD “HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\PasswordLess\Device” /v DevicePasswordLessBuildVersion /t REG_DWORD /d 0 /f
    automatyczne logowanie windows
  3. Kliknijcie enter – pojawi się komunikat o sukcesie.
  4. Ponownie kliknijcie Start i wyszukajcie Uruchom.
    automatyczne logowanie systemu windows
  5. Wpiszcie polecenie netplwiz i kliknijcie OK.
    jak wyłączyć hasło w windows
  6. Odznaczcie Aby używać tego komputera, użytkownik musi wprowadzić nazwę użytkownika i hasło.
    wyłączenie hasła windows
  7. Kliknijcie OK. System poprosi o wprowadzenie hasła.

Komenatarze

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Komentarze są dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.
Logowanie lub darmowa rejestracja.

Zobacz też…

Popularne