Jak wyłączyć hasło logowania do konta w Windows? O dziwo łatwo jest zmienić hasło, ale wyłączyć je potrafią tylko nieliczni. W ustawieniach Windows nie znajdziemy opcji wyłączania hasła. Zatem jak wyłączyć hasło w Windows? Jak włączyć automatyczne logowanie w Windows 10 i Windows 11?
Więcej poradników do komputera znajdziecie w dziale lifehacki Windows.
- Kliknijcie Start i wpiszcie cmd a następnie stuknijcie w Uruchom jako administrator.
- Wpiszcie kod (można skopiować CTRL + C/V): reg ADD “HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\PasswordLess\Device” /v DevicePasswordLessBuildVersion /t REG_DWORD /d 0 /f
- Kliknijcie enter – pojawi się komunikat o sukcesie.
- Ponownie kliknijcie Start i wyszukajcie Uruchom.
- Wpiszcie polecenie netplwiz i kliknijcie OK.
- Odznaczcie Aby używać tego komputera, użytkownik musi wprowadzić nazwę użytkownika i hasło.
- Kliknijcie OK. System poprosi o wprowadzenie hasła.